{ grått }

Idag hade jag tänkt att det skulle bli en dag i trädgården, men det blev grått och regnigt och inneaktiviteter istället. Småplock och städning inomhus funkar bra, en söndag med gråväder!

Här kommer ytterligare en layout som jag gjorde i september 2008 till "skissboken som aldrig kom". Denna har jag scrappat utifrån en skiss för formatet 6" x 12", dvs ett halvt cardstock. Det var många som scrappade i det formatet då, för några år sedan. Jag gjorde också några, men jag tycker att det är lättare att få balans i en layout i vanligt 12" x 12"-format.

Titeln "Flera nyanser av grått" är en ordlek med filmtiteln "Fyra nyanser av brunt", som jag tyckte passade bra till fotot på "bilparkeringen" vid sommarstugan, midsommarhelgen 2008.




De senare årens bilbyten i familjen och bland vänner har slutat i att väldigt många har bilar i olika nyanser av grått. Det är lite lustigt tycker jag.

Tjingeling!
Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0