halv åtta hos mig

kan det bli Thai-inspirerad kycklinggryta vilken dag som helst! Välkommen :)

Jag har anmält mig som buzzador, en slags "levande reklampelare" skulle man kunna säga, och får då och då erbjudanden om att testa olika produkter.

Som buzzador är det mitt uppdrag att själv prova på produkten (eller tjänsten) som jag erbjudits och sedan prata om den med mina vänner och bekanta.
Det här kallas Word of Mouth Marketing eller One to One Marketing.

Nu har jag fått hem Santa Maria Thai Paneng Red Curry Spice Mix att prova för att laga till en smakrik och exotisk middag att bjuda mina vänner på.

Snart kommer härliga thailändska dofter att sprida sig från mitt kök.

Det skall bli riktigt spännande!






Är du också sugen på att buzza?
Klicka här för att bli en Buzzador!

Om du vill veta med innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
Information om Buzzador

Följ de här länkarna så framgår det att det är jag som har bjudit in dig :)

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Lajsan

Kan gå i god för att båda dessa påsarna levererar god mat!

2010-11-16 @ 23:44:20
URL: http://nygamlajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0