själv

Älskade P och barnen har åkt iväg för att umgås med kusinerna och deras söta mamma L.
Pulkaåkning och Melodifestivalfinal står på programmet  - kul!

Jag har värk i typ varenda led i hela kroppen idag - inte så kul...
 
När jag har ont blir jag ruskigt lättirriterad och en allmän pest för min omgivning - jag vet om det men kan inte hejda mig från att vara pestig ändå.
Värkpiller har inte hjälpt ett dugg och jag kände att jag inte skulle orka med, så efter en hel del fundering fram och tillbaka, bestämde jag mig för stanna hemma.

Så nu är jag själv.

Har vilat länge, bloggsurfat lite, läst lite...

Inte så jättekul att vara själv just nu utan P och barnen *saknar*

Skall svepa om mig en filt och se på Melodifestivalfinalen ikväll.
Hoppas på Salem al Fakir, Peter Jöback eller Andreas Johnsson :)

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack snälla för gullig kommentar hos mig ♥

Hoppas att du mår bättre idag och att värken inte är lika jobbig.

Kramkram

2010-03-14 @ 10:13:50
URL: http://thereselittlecorner.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0