sol och bad!

Ja det är vad jag önskar mig till midsommar!

En riktigt härlig solig och varm midsommarhelg. Och badpremiär på midsommardagen...
Vi får väl se vad helgen bjuder *ler*¨

Älskade P och barnen åkte till stugan i eftermiddags för att starta upp midsommarfirandet.
Det är så tyst i huset att det nästan är öronbedövande...

Jag jobbar imorgon, och ger mig iväg, efter sista shoppingen, imorgon eftermiddag.
Hur mycket det än planeras inför helgen, när många skall samsas om liten plats, äta gott och trivas, så är det alltid något som måste inhandlas och fixas i sista stund. Nu har inte jag varit så delaktig i planeringen, det har älskade P skött om tillsammans med L och svärfar, men "sistahandlingen" brukar jag ta hand om på vägen ut.
Listan har börjats fyllas på med olika glömligheter.

Här är ett kort som jag har gjort för Pysselmyrans DT-utmaning att skapa med gult.




Med det vill jag vill önska er, som tar er tid att läsa här i bloggen, en riktigt härlig midsommarhelg! Jag hoppas att solen skiner på er också - jag har iallafall beställt solsken dit jag skall vara!

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: Anna

Trevlig midsommar till er oxå! Kram Anna

2010-06-23 @ 23:53:00
Postat av: Mary-Ann

Underbar midsommar med bad, sol och trevlig gemenskap önskar vi i Kungshamn . Många kramar till er alla.

2010-06-24 @ 08:04:14
Postat av: Ulrica

Oj vilken tur att jag skall fira midsommar med dig, för sol är något jag oxå vill ha. Vi ses i eftermiddag. Kram Ulrica

2010-06-24 @ 10:50:21
URL: http://Kullanderdesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0