bildbevis

Här är den utlovade bilden på min nyscrappade layout.

Nyscrappad med återvinning och återanvändning.

Bakgrunden gjorde jag i somras till layouten "Hands up!" med bilder på lilla J från vårt besök på High Chaparral. Men "J" hamnade lite för långt in på sidan. Jag fick inte plats med fotona som jag hade tänkt, och bakgrunden fick göras om. Jag gillade ändå bakgrunden, så jag sparade den.

De mönstrade pappren på layouten är från min spillpappershög. Måttbanden är ett pappersmåttband från IKEA. Det har cm på ena sidan och tum på andra sidan (och på motsatt kant), så jag kunde dela det mitt itu på längden och vips hade jag två olika måttband. *gillar*


Lilla J fick ett rosa NintendoDS när hon fyllde 7 år i våras. Hon kan sitta med sitt DS och spela länge, länge.
Favoritspelet just nu är "Littlest Pet Shop - Beach Friends".

Jag har bloggat layouten hos Pysselmyran också. Här finns beskrivning på hur jag gjorde bakgrunden och här är mer detaljerad information om stämplar och annat material från Pysselmyran.

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: KatarinaR

Så himla fint Stina!

Tipset om måttband från IKEA gillar jag!

Passar bra nu också, eftersom vi ska till Karlstad och IKEA nu på Lördag.

2010-02-18 @ 18:35:35
URL: http://katarinaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0