midsommar

Nej, jag har inte blivit helt snurrig - jag vet att det är påsk nu...

Scrappiz pågår just nu en cybercrop (scrapträff på nätet) och jag har gjort en layout till en av utmaningarna i CC'n.

Bidraget är till en av skissutmaningarna och jag har scrappat några detaljbilder från vårt midsommarfirande.


Kan ju bara säga att jag verkligen längtade till midsommar idag.

Det snöade rejält när jag och övriga familjen vaknade imorse. Fast frampå dagen hade snön övergått i regn, och den snön som lagt sig på backen har försvunnit igen.

Jag ser fram emot en vecka med härligt vårväder *hoppas*

Kram! Stina

 


Kommentarer
Postat av: Morfen

Där fångade du verkligen det svenska och midsommaren. :D Underbar layout!

2010-04-12 @ 22:18:16
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Åh... så fin ! så svensk s... å så midsommar !



//Charlotta

2010-04-16 @ 15:28:16
URL: http://happieart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0