glömt

Jag har ju glömt att visa kortet jag gjorde till lillasyster A och hennes M till bröllopet!

Såhär blev det




Tillsammans med kortet var en present från brudparets föräldrar och oss syskon med familj. Som extra överraskning blev det en bröllopsnatt de luxe på hotell i stan.

En natt utan barn, på hotell, skulle nog alla småbarnsföräldrar unna sig då och då...

Vad gjorde jag av min egentid i lördags då, kanske någon undrar?
Jo, för att stilla samvetet putsade jag fönstren utvändigt - nästan alla, har några som inte är öppningsbara som jag måste stå på stege för att putsa, och dem struntade jag i - och när det var klart blev det nyttiga lite lustfyllt eftersom utsikten blev så mycket bättre än innan!
Sedan satte jag mig och virkade ett par rutor till mitt filtprojekt, och såg några repriser på TV:n.

Idag har jag varit på återbeök hos tandläkaren.
Hmmm...inte det roligaste man kan ha för sig, om ni frågar mig. Dagens aktivitet bestod i att borra bort den tillfälliga fyllningen jag fick vid mitt akutbesök. Sedan skulle tanden "rensas ur" igen. Denna gången fick jag ha en gummiduk uppspänd kring tanden - inte mysigt. Sedan var det  dags för en ny provisorisk fyllning. Om en månad skall jag tillbaka och upprepa hela proceduren - och kanske få den riktiga fyllningen ditsatt, det beror på hur det ser ut.
Nu värker det igen... Attans, jag som tyckte att det har känts riktigt bra ett par dagar nu...

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: Lilo

Vilket urtjusigt kort! Jättefint!!! =)

2009-09-19 @ 19:16:19
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0