biohelg

Denna helgen har det varit biohelg för barnen!

Det har varit filmfestival här och massor av möjligheter att gå på bio. Det är man ju inte riktigt bortskämd med när man bor i glesbygd. Här går ju bara en film i taget annars.

I fredags kväll var det Pettson och Findus på programmet. Stora C, Lilla J och kompisen F gick tillsammans. De blev avlämnade och hämtade av oss föräldrar, men tänk så stort för dem att vara SJÄLVA på bion, ensamma var de inte, för det var fullkomligt fullsatt!


Poster  Poster

I eftermiddags var de iväg tillsammans med kompisarna F och T och såg Madagaskar 2. Den var också bra tyckte de.

Själv har jag tyvärr inte sett en enda film under filmfestivalen... men nästa år så ska jag banne mig!

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: anneli

Tjo! Visst ja...filmfestival har ni haft i veckan! Så spännande att gå på film själva...det är stort det! Jodu, grabben var väl stolt som en tupp när han gick till final, fick spela inför ett fullsatt Wärdshus så jag måste säga, att jag tycker han är jäkligt modig....men han sa helt lugnt när han gick upp på scen....jag är bättre än honom...jag kommer att vinna....gulp tänkte mamman och hejade hysteriskt...ha ha ha

2009-03-22 @ 20:41:15
URL: http://nygamlajag.blogg.se/
Postat av: Myamia

tänk att vi har 6 st presentkort på biobiljetter som är typ hundra år gamla (aja kanske inte hundra, men iaf 2 år) varför utnyttjar vi dem inte kan man ju fråga sig??? Vi ÄLSKAR FILM!!!! vi är galna jag vet, det har bara inte blivit av... men kanske jag ska bjuda ut min D på dejt ;) kram mya

2009-03-25 @ 01:27:14
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0