gott och blandat

Här är några kort som jag inte har visat här i bloggen.



Här har jag använt ett par gamla stämpelfavoriter från InkyWings. De var bland de första stämplarna jag köpte, när jag hade halkat in i den här hobbyn, och de är fortfarande favoriter. Det multirandiga pappret har också varit en favorit ett tag - nu har jag bara en liten liten spillbit kvar - och jag har använt det på både kort och layouter. (Det är samma randiga papper på båda korten, men olika ljusförhållanden gör att det ser lite olika ut.)


Det här kortet bloggade jag hos Pysselmyran förra veckan. Jag tycker att han är så charmig, killen med de stora hörlurarna *ler*.

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: Morfen

Jättefina kort! Det sista är verkligen coolt!

2009-06-16 @ 16:13:00
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Lise-Lott G

Wow, vad många fina kort du skapat.



ha det gott!



kram Lise-Lott

2009-06-16 @ 23:11:48
URL: http://liselottg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0