turkos

Turkos och svart blev mitt bidrag till förra omgången av Scrapopol.



Före jul fick jag utmaningen att scraplifta någon annan spelares tävlingsalster. Jag valde att lifta ett kort av cessan78 och det jag inspirerades av var färgvalet, blommor som dekoration och att kortet var utan stämplat motiv.
För ovanlighetens skull har jag inte någon "titel" på kortet.
(Blommorna och bradsen är lite högre än resten av kortet, så scanningen blev lite oskarp.)

Igår var det dags för första tärningskastet efter juluppehållet och *tadaa* Samara var den som först lyckades ta sig runt spelplanen och gå på alla gatorna! Grattis!!
Nu fortsätter kampen om andraplatsen. Jag har tre "gator" kvar, så jag har ingen chans att ha gått på alla gatorna till nästa omgång. Det är spännande att se vem som har turen med sig nästa vecka!

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: Lise-Lott G

Åh, vilket härligt kort. kanonfint!!!



ha det gott!



kram Lise-Lott

2009-01-15 @ 23:28:18
URL: http://liselottg.blogg.se/
Postat av: anneli

Men TACK!!! För både ord och handling!! Jag har skickat sms till dig nyss...men det har du kanske inte sett nu när du sitter vid datorn. Vilka alldeles ljuvliga blommor som kom till min dörr för 10 minuter sedan - jag blev först som en fågelholk och sedan så jätteglad! Kanske, om min make är så snäll och läser instruktionsboken åt mig...ha, ha, ha...kan få till ett foto på buketten innan den vissnat så jag får in den i bloggen - som sagt tusen tack, buketten var sååååå fin!

ps. Jättefint kort du visar!!

2009-01-16 @ 18:44:57
URL: http://nygamlajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0