minialbum

På senhösten gjorde jag ett minialbum i storlek 6" x 6" (ca 15 cm x 15 cm) som jag har glömt att visa här - jag bloggade det på pysselmyrans blogg, så någon kanske har sett det redan.

Minialbumet var en kombinerad födelsedagspresent och hälsning till en äldre släkting, så jag gjorde ett matchande gratulationskort till.  Kortet är lika stort som sidorna i albumet.
















Det är första gången jag har scrappat ett album med genomgående tema. Fotona har jag skrivit ut på fotopapper hemma, för att kunna anpassa storleken till albumet.

Gissa om jag har fått lust att göra fler minialbum!

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: anneli

men jösses vilken fin present!

2009-01-09 @ 09:49:10
URL: http://nygamlajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0