skall bläddra

Alldeles före midsommar tog jag mod till mig och beställde en prenumeration från USA på Creating Keepsakes. Det kändes lite läskigt faktiskt att registrera sig och betala, för att sedan vänta 6-8 veckor på att första tidningen skulle komma. Tänk om jag bara betalade och inte skulle få någon tidning *hemska tanke*

Men, det visade sig att det fungerade alldeles utmärkt! Första numret av tidningen kom som det skulle.

Idag kom tidningen igen - så nu skall jag krypa upp i sängen och bläddra, inspireras och bara njuta!

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: anneli

Sedär ja, hightecstina är igång! Beställa prenumeration från Amerikat, ja, jag säger då det!

2008-09-25 @ 20:02:39
URL: http://nygamlajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0