body pump

Jag känner mig lite mör i kroppen, för tidigare i kväll var jag på mitt allra första body pump-pass. Otränad som jag är, och för att lära mig att göra rörelserna rätt, använde jag de lättaste vikterna på skivstången (och i sista övningen hade jag inga vikter på alls). Jag ville verkligen inte ta i för mycket första gången, och det var nog klokt för jag anar redan hur det kommer att kännas imorgon bitti när jag skall ta mig upp ur sängen...

Det var kul iallafall, så jag kommer att gå dit fler gånger!

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: anneli

men kära nån' nu jäklar har det börjats ett nytt liv.....jag hade ev. tänkt att börja idag....men det får allt bli "i möra dä"

2008-09-14 @ 23:09:08
URL: http://nygamlajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0