jack-o'-lantern

Förra året var första gången jag skar till jack-o'-lanterns (pumpalyktor) till halloween. Det var faktiskt ett tuffare arbete än vad jag hade väntat mig - de var ju stenhårda och svåra att skära i. Men det var väl värt besväret, för barnen uppskattade lyktorna massor!



Kul och annorlunda (för mig) att scrappa 12" x 6". Jag har bara gjort några stycken layouter i det formatet, men det kommer att bli fler, det känner jag på mig!

Nu är det snart dags att skära till årets jack-o'-lantern. Men det blir bara en i år. På fredag (sista oktober) är det Halloween. Pumpan är redan inhandlad.

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: myamia

såå snygg! och vilket tungt jobb ja... jag lät Daniel sköta det sist ;) kram mya

2008-10-29 @ 23:03:26
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: Lina

vilken härlig höstig LO, kanske borde fota mina lyktor här hemma oxå.

O tack snälla för alla rara kommentarer som du lämnat i min blogg, de värmer som bara den!

kram

2008-11-01 @ 07:45:19
URL: http://ltannerfalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0