ett julkort

Årets första julkort till den "egna" högen är klart *yay*



Stämpeln är ur fjolårets julkit från Magnolia. Jag har färglagt med promarkerspennor (änglavingarna är mycket svagt ljusblå, och särkarna är svagt ljusgrå i kanterna, kring motivet är också en ljust grå skugga - men allt det försvann i scanningen, så tänk er lite mindre vitt och lite mera liv i motivet).

Bakgrunden har jag stämplat med swirls och röd stämpeldyna på akvarellpapper.

Kortet gjorde jag till förra veckans utmaning i Scrapopol (gata - Pappersbruket) att skapa eget mönstrat papper.
Eftersom utmaningen var det mönstrade pappret, valde jag att inte dekorera kortet alls, och lät det mönstrade vara en dekoration i sig.

Snart är det jul igen *trallar* Måste leta fram skivorna med julmusik nu...så att stämningen infinner sig.
Jag såg att ICA säljer en ny julskiva med Peter Jöback (till förmån för World Childhood foundation). Skall försöka få tag på den.

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: myamia

Jippi, egna högen är påbörjad :) grattis!!! min är snart klar ;) hehe kram (fast jag behåller mina dt-kort, så det är ju därför som jag har så många då jag fick deet i uppdrag oxå, hehe)

2008-11-19 @ 23:22:03
URL: http://myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0