jag bara förbereder mig...

Alldeles strax står det "kvinna 40" i min bloggprofil.

Det har jag inte brytt mig så mycket om, om jag skall vara ärlig. Ingen 40-årskris, hittills iallafall. Inte heller har jag känt att jag vill göra något större väsen av den här dagen. Men iallafall, ett "vanligt" familjekalas skall jag ha. Så de senaste dagarna har jag ägnat mig åt förberedelser - olika slags pajer är bakade, tårtor är (nästan) klara, matsilvret är putsat, borden är dukade (saknas bara sista piffet med blommor och servietter) och...vad har jag glömt??

Sista dammsugningen får bli imorgon förmiddag. Då skall också salladen skäras och allt "rassel" städas undan på något lämpligt ställe.

Lite tjuvstart har det ändå varit, jag har fått ett underbart grattiskort med posten igår, älskade P och barnen kom med en ljuvlig bukett igår eftermiddag och idag kom blomsterbud med en blomsteruppsättning från min arbetsgivare och arbetskamrater *glad*

Nu skall jag vila upp mig inför morgondagen!

Kram! Stina 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis på födelsedagen "lilla stumpan". Druckit choklad med vispad grädde ännu? Vi ses om en stund. Kramar!

2008-05-04 @ 08:25:58
Postat av: Zara

Stort grattis på din dag!
Tänk vilken snygg 40-åring du är va´!!!
Kram

2008-05-04 @ 17:07:19
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: paulaw

Grattis Stina!!!!!

2008-05-04 @ 20:42:20
Postat av: VeronikaP

Hipp, hipp hurra för födelsedagsbarnet!!!! Hoppas att du har haft en jättebra dag!!

2008-05-04 @ 22:15:36
URL: http://veronikap.blogg.se
Postat av: Viktoria

Men att en så ung brud som du har blivit 20 år igen.. Kramis Önskar Viktoria
Hoppas att din dag varit toppenbra..

2008-05-04 @ 23:01:53
URL: http://viktorias.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0