hälsosamt i fjällen?

Det är nog inte klokt egentligen, men vi har varit iväg till fjällen igen!

Denna gången var vi tillsammans med goda vänner, och hade en - i stort sett - härlig kortvecka i norska Beitostølen. Vädret var helt fantastiskt! Kallt på nätterna (-18 grader) och lite mindre kallt på dagarna. Solen strålade från en klarblå himmel, alla dagar utom en. Så bättre kan det knappast bli, eller?

Tråkigt nog insjuknade lilla J andra dagen, i hög feber, halsont, hosta och snuva. Jag stannade inne med henne på hotellet, eftersom jag inte heller kände mig helt på hugget. Vi blev kvar på hotellrummet resten av semestern, lilla J och jag eftersom vi blev sjuka båda två. Men vi kunde iallafall glädjas åt att de andra fick njuta av lagom snälla och välpreparerade backar och härligt vinterväder!

image110 
Lilla J och jag i backen första dagen

image111 
Stora C och älskade P

image112 
Utsikt från hotellrummet

Älskade P klagade på halsont sista kvällen. Vilken tur att han höll sig frisk så att han kunde köra hela vägen hem, för jag var totalt slut och ville helst inte köra. När vi väl var hemma bröt förkylningen och febern ut även på honom, så nu ligger han också nerbäddad...
Stora C har hittills klarat sig *håller tummarna*

Kram! Stina


Kommentarer
Postat av: soffie

Kikar in här hos dej,vad mysigt ni ser ut att haft det.Va fina bilder.Tråkigt att ni blev sjuka!
GODNATT

2008-03-30 @ 00:39:31
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Kakan

Mm, vilka härliga bilder! Så vintriga och fina! Blir riktigt sugen på att åka slalom nu:)

2008-04-01 @ 15:52:16
URL: http://kakan84.blogspot.com
Postat av: Lillemor

Så vackra bilder! Ja det är underbart i fjällen, som balsam för själen! :O)
Må gott!
Lillemor

2008-04-03 @ 18:57:46
URL: http://www.lillemore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0