svisch!

Ungefär så känns det - svisch!

Nu har tiden börjat flyga iväg! Det är väl bra i och för sig, för det finns ingen tid att ha långtråkigt, och semestern närmar sig med stormsteg. Men jag vill ju att semestern skall kännas lång och vilsam, när det väl är dags.
Ja, ja, det gäller väl att försöka varva ner i god tid innan, så att man orkar slappna av på semestern *skrattar*

Midsommarhelgen var förstås ganska vilsam - med solsken och regn om vartannat, precis som det brukar. Men himmel som det blåste! Vi hade laddat med partytält modell större för att skydda mot regn, och det var ju tur att inte hela tältet lyfte och blåste bort!












Sill, öl och nubbe, jordgubbstårta, ängsblommor, glada barn, dragspel och dans kring midsommarstången - traditionellt så det förslår!
Men årets första dopp får vänta lite till. Barnen badade förstås - trots att det blåste och var kyligt både på land och i vattnet.

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: myamia

Till och med jag har badat i år Stina ;) Men det var ju för ett par veckor sedan och det kändes somhögsommar! Superfina foton du bjuder på!

Och tack snälla för gratulationen igår! KramMaria

2008-06-24 @ 19:48:27
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: anneli

Fina foto! Verkar som ni hade en härlig Midsommar - som alltid, eller hur! Ni har väl värsta kalejset :) Jodu, schvisch....vill jag inte att det ska vara fyra veckor framåt ;) Hoppas det inte blir alltför masigt för er brudar! Jag har i allafall härjat i garderober i dagarana två - himmel va' mycket jag gjort mig av med- härligt!

2008-06-24 @ 22:22:30
URL: http://nygamlajag.blogg.se/
Postat av: ÅsaF

Åh så ljuvliga foton!! Du är så duktig! :-) Härligt att semestern närmar sig och tills dess ska väl vädret ha vänt igen tycker jag! Kram Åsa

2008-06-26 @ 10:49:41
URL: http://asaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0