sommarvärme bloggtorka och Photoshop-kurs

Det är inte klokt så härligt väder det är!! Över 20° sent på kvällarna och helt ljuvligt sommarväder på dagarna. Det är bara att hålla tummarna för att detta håller i sig!

Trädgården pockar på uppmärksamhet varje ledig stund, det behöver vattnas och rensas. Inte har det blivit mycket tid över till varken scrap eller blogg. Några kort har jag gjort, men det är också allt...visar lite senare tror jag (har inte direkt lust att ladda ur dem ur kameran just nu).

Här är ett kort som jag gjorde till ett födelsedagskalas i helgen som gick.




Den söta dinosaurien kommer från Pysselmyran.

I sista minuten hoppade jag på Mikaelas Photoshopkurs som startade den 1 juni - så kul!! Än så länge har jag bara läst in arbetsuppgifterna och kollat hur bra de övriga deltagarnas bilder blir, men snart så skall jag jobba ikapp med uppgifterna. Det verkar finnas oanade möjligheter även i PS Elements. Visst finns det testversion av "stora" PS att ladda ner, men jag skall försöka lära mig hitta i Elementsdjungeln först, tänkte jag.

Ooops! Nu börjar det bli mörkt ute - då missade jag min snigelrunda idag *synd* Nåja jag spred ut rätt mycket Snigelfritt på det värsta stället igår kväll, så förhoppningsvis äter de ihjäl sig själva.

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: myamia

Jag hängde på den första kursen, och jag har hunnit med 2 lektioner, jag skäms! Men det har varit fullt upp här hemma! Dinon är underbar, älskar den oxå!

KramMaria

2008-06-04 @ 14:30:23
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: Lillemor

Vilket fint alfabet du har använt på kortet! Ja, dinosen är söt, du kanske kan släppa ut honom till sniglarna!? ;O)

Lillemor

2008-06-05 @ 21:41:16
URL: http://lillemore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0