rolig postdag!

Så roligt det är att komma hem från jobbet och upptäcka ett alldeles nytt och tjockt nummer av Scrapbooking mm!
Det var precis vad som hände igår *glad*. Sommarnumret (Juli/Augusti) fylld med massor av härliga layouter och kort att inspireras av, titta noga på, lusläsa materiallistor till (ja, jag vet - jag är inte riktigt riktig men jag läser faktiskt materiallistorna).

Extra roligt - för mig - är att min scrapliftLO är med på sidan 96. Tack söta Paula för inspirationen!

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: paulaw

Tack själv Stina:-D Jätte kul att få kunna inspirera en sådan duktig scrappare som dig. Helt underbar LO fick du till. En stolt och lycklig kille på bild. Kram

2008-06-27 @ 19:43:16
Postat av: anneli

hmmm....fattar inte innebörden, men inser att det är något du gjort....lite som att säga allegat till kunden, he, he, he....men stort grattis!! Det blir till att lusläsa listor i helgen nu då ;) Tack för hjälpen med kanalen idag - det blev hur bra som helst!!

2008-06-27 @ 22:27:58
URL: http://nygamlajag.blogg.se/
Postat av: Greg Sanders

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2009-04-24 @ 09:55:48
URL: http://greg-sanders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0