blåsig dag

Idag har det varit en riktigt blåsig dag!

Jag har kört till Göteborg tur och retur. Det kändes lite läskigt när kraftiga vindbyar tog tag i bilen, särskilt på motorvägen där det var rätt mycket trafik, och jag fick sitta på helspänn hela tiden för att parera.
Att köra bil i stan är inte min favoritsysselsättning direkt, så jag körde raka vägen till Nordstans parkeringshus och ställde bilen där. Sedan gick jag dit jag skulle. Det är skönt att få lite frisk luft efter ett par timmar i bilen. Men idag blev det lite väl mycket frisk luft samtidigt - jag trodde nästan att jag skulle blåsa bort.
När jag kom hem igen var jag helt slut...jag tror faktiskt att det var blåsten och anspänningen att köra bil i den byiga vinden som tog musten ur mig.

För ett tag sedan firade vi ett par arbetskompisar som har valt att gå i tidig pension.
Såhär blev korten som jag gjorde till uppvaktningen




Jag har använt några av mina favoritstämplar - Journaling biljett och Stjärnflocka (stor och liten) från Pysselmyran, fjäril från design by Peterlina och  swirl från Autumn leaves (Rhonna Farrer, flourishes v 2). Hjulspåret är från en av stora C's legomotorcyklar som jag har lånat *ler*

Nyss fick jag veta att det är spännande post på väg till mig *längtar*
Snart kommer det att visas nyheter här, men titta gärna in hos Pysselmyran för en tjuvkik redan nu!

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: anneli

höjdarkort! och jag som var med, vet ju att dom verkligen blev uppskattade! Visst är det jobbigt med blåsten! Man blir verkligen slut....men det lugnade sig ju idag som väl var!

2008-06-12 @ 00:14:15
URL: http://nygamlajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0