bio - sex and the city

Ikväll har jag varit och sett Sex And The City på bio!

Det var kul att se de härliga karaktärerna Carrie, Miranda, Charlotte och Samantha igen. Det var verkligen en tjejfilm - inte en enda kille satt i biosalongen, eller berodde det bara på att det var final i fotbolls-EM samtidigt?!

SF Bio: Sex and the city
bilden är lånad från sf.se


Filmen var helt klart kul och sevärd - inte minst för alla snygga skor och kläder...även om jag innan var lite skeptisk till en 2 1/2 timma lång film, som "fortsättning" på en jääättelång TV-serie.


Nattinatt! Stina


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Synd jag inte visste att du skulle på den.. Jag var själv på Lördag.. Då var det bara en ganska ung kille med sina föräldrar.. Tja han var kanske 13-14.. Det var ju en del rätt så intima scener så jag tänkte på honom då..

Jag gillade den väldigt. Tyckte det var ett bra avslut även om jag bara har sett kanske 20 av de sista avsnitten... Har inte haft 3:an förr..

Hur som haver önskar jag dig en trevlig sommar...

Nya pysselträffar kommer till hösten:-)

Kram 'Viktoria

Postat av: Viktoria

Alltså jag tänkte på den unga killen i den bemärkelsen att jag funderade på hur pinsamt han tyckte det var att sitta där just då..med sina förädrar eller om det kanske var hans mamma och en väninna till henne..

Postat av: petraso

Nej det var inga killar den kvällen som var fotbolls fri hellere ju 3 st..... i hela bergasalen och det är ju ingen lite salong.... 2 1/2 var den så lång Njöt hela tiden....... chokladpudding scenen då låg vi på golvet.....

2008-06-30 @ 10:38:08
Postat av: Angela

Gillade också filmen, myyycket! :) I vår biosalong kunde vi räkna till 2 killar ;)

2008-06-30 @ 21:10:29
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com
Postat av: Viktoria

hej Hopp

Såg dig lite försent idag när jag backade ut.. Menade inte att vara dryg.. Såg att du vinkade så fint :-)

Mailar dig när träffarna börjar.. :-) Har några datum som jag skall gå och hyra Utv+ .. Sätter det nog in på bloggen under veckan :-)

Kramis Bananis

Postat av: Tina

Måste bara gå och se den.....

men som skrivet 2 1/2 timme är lite väl långt!

2008-07-01 @ 07:21:03
URL: http://alltidsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0