underbara dagar

Vi har haft några undebara dagar i Kungshamn!

Det var lite trögt med sommarvärmen till en början, men efter ett par dagar med blåst och regnskurar, tog solen över och öste sommarvärme över oss!

Barnen har gått i simskola på Hovenäset och vi har njutit av solsken, värme, salta bad och en underbar första semestervecka. Inte nog med att Bohuslän har visat sig från sin allra bästa sida, vi har njutit i stora mått av fullservice på "pensionatet".

Kameran är full av härliga sommarbilder, men batteriet är slut, så det får dröja lite innan ni får se några smakprov här. Men tänk er en klarblå himmel, djupblått hav, kala klippor och glada barn....

Nu är vi  tillbaka hemma några dagar för gräsklippning, snigelplockning (ska stö ut massor av blå snigelfrön) tvätt och vattning. Sedan tar övriga semesteraktiviteter vid.

Hoppas att ni som läser här också har möjlighet att njuta av att sommaren äntligen har kommit (som semesterfirare eller några timmar efter jobbet). Och ja, jag har doppat hela mig nu, massor av gånger!!! Skööönt!

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: anneli

Vilken härlig start på semestern. Ja vädret är verkligen sommar nu. Idag åkte jag direkt till badplatsen där familjen väntade med kaffe och glass. Kom inte hem förrän efter 20.00 Här ska njutas! Jag har hört att ni ska ut på "semesterrally" - go' tur!

2008-07-28 @ 22:21:19
URL: http://nygamlajag.blogg.se/
Postat av: Hantverk & Pysselbloggar

Hej!



Jag har startat en ny blogg där man själv skriver inlägg när man har något nytt inlägg att visa upp på sin egen blogg. På så sätt finns det en samlingsplats för alla Hantverk & Pysselbloggar, samt att bloggarna får fler besökare!

Hjärtligt välkommen!

2008-08-06 @ 10:38:09
URL: http://www.hantverkochpyssel.blogspot.com
Postat av: Tina J

Låter jättehärligt - och jag (som är en riktig badkruka) har också doppat mig i år! :-D



Nu blir det nog inget mer badande på ett tag (usch, vilket ruggväder det är just nu) - men vi åker utomlands om några veckor, så då ska jag bada som en tok! :-)

2008-08-07 @ 13:17:05
URL: http://www.tinajohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0