nytt år

Så har ett nytt år 2008 startat, med fyrverkerier och kramar, champagne och leenden! Vi har haft huset fullt med två familjer som gäster. Totalt var vi fem vuxna och sex barn. Alla barnen orkade hålla sig vakna hela kvällen och över 12-slaget. Det hade vi faktiskt inte väntat oss, med tanke på att de yngsta bara är fem och ett halvt år.

Alla gästerna bodde kvar och nu på eftermiddagen, när alla har åkt hem, känns huset plötsligt ganska tomt.
Jag fotograferade våra fyrverkerier i natt. Än så länge har jag bara tittat på fotona i kameran, men det skall bli kul att se om det är något av dem som går att använda. Jag har aldrig fotat fyrverkerier tidigare *spännande*

Jag önskar alla er som kikar in här ett riktigt gott nytt år!

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: Annika Johansson

Önskar dig ett gott nytt scrappår med många nya, roliga utmaningar och nya möjiligheter!

2008-01-02 @ 15:03:34
URL: http://annjo3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0