zzZZZzz...

Ja, det är faktiskt sant. Det är knappt att jag tror det själv. Jag som aaaldrig kommer i säng på "rätt" sida midnatt, snarare efter spöktimman, är så trött på kvällarna att jag vill gå och lägga mig samtidigt som barnen...
Sitter här och väntar på att klockan skall bli åtminstone 21:00, så att jag kan få lov att gå och lägga mig! För jag vill ju helst sova ända tills imorgon, och inte vakna mitt i natten och vara piggelin.

Så något scrappat eller fotograferat kommer jag inte att visa ikväll heller.

Men med såhär mycket sömn, är jag nog pigg som en mört vilken dag som helst. Då lovar jag att jag har några gratulationskort och fler härliga semesterbilder att visa!

*gäsp* nattinatti!

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: anneli

tjohooo, är du vaken? Har "medicinen" gjort någon verkan ;) Trevlg helg!!

2008-08-29 @ 20:07:40
URL: http://nygamlajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0