utmanad!!

Jag har blivit utmanad av Tesa - två gånger - idag! Ooops! Jag måste fundera lite, och återkommer med svar under helgen.

Nu har barnen lagt sig (vi har lagt dem, de är ju bara 7 och 5 år) och jag skall mysa med sambon - älskade P - i TV-soffan en stund.

Mysig fredagskväll!

Kram! Stina


Ett dygn senare ungefär:

Nu har jag funderat på det här med utmaningen och här kommer 7 tråkiga sanningar om mig:

1. Jag svarar aldrig på kedjebrev
2. Det har hänt att jag har skickat tillbaka kedjebrev till den jag har fått av, för att inte bryta kedjan.
3. När jag får mail med "listor" att skriva under för att de skall skickas till "regeringen" eller "ansvariga" när listan är full brukar jag kasta det i skräpkorgen direkt
4. detsamma gäller "kedje-mail"...
5. Jag är ganska envis...
6. ...rätt så principfast
7. Som det känns nu kommer jag att hålla min linje vad gäller kedjebrev och listor även för olika slags utmaningar, så länge det inte rör sig om scraputmaningar (för får jag en sådan utmaning, får jag fundera en vända till)

Men - jag är ändå glad för att du ville utmana mig Tesa, och jag har länkat till dig, men jag kommer inte att skicka utmaningen vidare. Jag hoppas att du och ni andra förstår min inställning.

Så småningom kommer jag nog att bjuda på en del sanningar om mig själv, men än så länge känns det så nytt med att blogga över huvud taget - allt som jag skriver här blir ju "allmän egendom" på något sätt, och det är en lite underlig situation, tycker jag.

Fortsatt trevlig helg!

Kram! Stina


Kommentarer
Postat av: Tesa

Hej! Kul att du antog utmaningen. Ha det så bra.

2007-10-22 @ 09:57:49
URL: http://www.tesapysslar.blogg.se
Postat av: Sara

Jag är som du Stina! Får mycket "kedjespam" i perioder av "nya" nätvänner. Gör du vad som känns bra för dej i din blogg - lämna ut det du vill och strunta i annat. Det ska vara roligt att blogga också, och man ska inte behöva be om ursäkt om man inte vill hänga på något tåg. Jag har inte skickat vidare tagningar och svarar bara på såna utmaningar jag tycker är kul att läsa andras själv - lite ge och ta för min del. =OD

2007-10-22 @ 14:46:36
URL: http://sarasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0