*tuut*

Idag kom det rolig post igen! Ett nytt inspirerande nummer av tidningen Scrapbooking mm!
Än så länge har jag bara ströbläddrat i den lite - vill inte läsa allt på en gång, den kan ju få räcka över helgen i allafall - så mycket fint...jag lär ju läsa den både framlänges och baklänges.

Men innan jag hann öppna den så fick jag rapport från lilla go'a J, som på sitt lillgamla 5-åriga sätt bläddrade lite i tidningen och sa att "farfar är bra i tidningen" - älskade unge!

Jag tutar för att jag har fått en layout publicerad i tidningen! På sidan 7! *glad*

Kram! Stina



Kommentarer
Postat av: Sussig

grattis!
Måste genast rusa iväg och se om den finns ute i butik!!

2007-10-26 @ 10:08:28
Postat av: Petraso

Åh måste kolla efter den i affären...
Grattis!

Jag är också publicerad denna månad i Ett Trykk den norska tidningen med 2 alster ett som är Liftat och ett coolt julkort ;)

2007-10-26 @ 16:20:48
URL: http://petraso.bloggspot.com
Postat av: Pickles/TesaB

Åh vad kul! Grattis till publiceringen! Väntar på att den ska komma till affären!

2007-10-26 @ 17:42:27
URL: http://tesasscrap.blogspot.com/
Postat av: myamia

Grattis!!!!! Måste köpa tidningen, hoppas dn hittat hit till stan!
Kram och ha så roligt på mässan!

2007-10-27 @ 08:26:45
Postat av: Chruss

Hej STina - jag igen - kunde inte skriva en kommentar på ditt sista inlägg så jag skriver här...Jättekul att träffa dej igen!!! Och du...kika in i min blogg så kanske det finns en glad överraskning till dej!
Kram

2007-10-28 @ 13:59:15
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej Stina ! Kul att få en pratstund med dig på mässan, försökte skriva en kommentar på ditt sista inlägg men det gick inte. Har kikat runt på dina alter och det är verkligen fina kort och LO:s som du gör. Blev den något bind-it-apparat (eller vad den nu hette)? Ha det så bra !

2007-10-28 @ 17:23:09
URL: http://annjo3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0