Rolig post!

Häromdagen fick jag så här rolig post! Visserligen hade jag beställt och betalat alltihop själv, men det är ju inget hinder för att man skall bli glad när det verkligen kommer med posten, eller hur?
Jag är lite sen med att haka på trender - det gäller allt egentligen, kläder, inredning mm...börjar gilla det som "gäller" först när jag har vant mig ordentligt (och det nästan är på väg att bli ute) - iallafall så har jag äntligen hittat och köpt papper med scalloped-kant, och jag passade på att beställa i olika format.

image11

Flossen var bara påfyllning, för den jag hade tog slut plötsligt.
Får se om jag lyckas använda de underbara pappren också - får klappa lite på dem först *ler*

Kram!
Stina - som fortfarande hostar och snörvlar...


Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Jag känner igen det där med att haka på trender när de nästan är ute... :-)
Det tar väl ett år innan jag kommer mig för att skaffa några filtdekos, kan inte riktigt känna att det är "jag" ännu!!

Kul att du länkat till mig, jag länkar till dig också!!

2007-10-14 @ 13:43:39
URL: http://veronikap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0