Publicerat

Här kommer lite gammalt material, det är faktiskt mina två allra första layouter. När jag började inspirationssurfa och såg alla underbara LO's som fanns i olika gallerier ville jag också testa - men jag vågade inte ta steget från stämpling och kortmakeri till scrapping, av någon anledning. De som känner mig väldigt väl skulle nog säga att det är ett typiskt drag hos mig - att jag vill kunna allt, till och med innan jag ens har försökt. Kanske var det det som hindrade mig, som gjorde att jag inte vågade scrappa "på riktigt".

Hur som helst, när den svenska tidningen Scrapbooking mm skulle starta upp, började jag prenumerera. Helenes (webmosterhelene) skissutmaning inspirerade och fick igång mig! När jag väl hade vågat scrappa, var jag ju tvungen att skicka in också. Och, ja - har ni läst tidningen i vår så kanske ni redan har sett dem, men här vill jag i alla fall visa dem. Jag vill också passa på att tacka Helene (om du ser det här) för att du fick mig att våga scrappa!

Min första layout, gjord efter skissutmaning för mars i Scrapbooking mm (publicerad maj/juni)

image13

Löven är stämpelmotiv från Pysselmyran, som jag har stämplat på scraps av Bazzill och klippt ut till dekorationer, för att förstärka höst-temat i fotona.

Andra layouten, gjord efter skissutmaning för April i Scrapbooking mm (publicerad april)

image14

Fotona på denna LO'n är väldigt suddiga, de är tagna med mobilen och ljuset var inte det allra bästa, men jag tycker att det är lite kul att man kan se hur intensivt barnen spelade.

Kram! Stina

Psst...mina första Tradera-auktioner går ut på onsdag!


Kommentarer
Postat av: Louise(vbg)

Mycket fint att kika på här.Härliga LO,n särskilt napp LO. kramiz

2007-10-15 @ 21:43:52
URL: http://louisevbg.blogg.se
Postat av: Maria

Jag misstänkte att det var dina lo:s!Jättefina och grattis till publiceringarna, jobbigt ord. haha! Kram maria

2007-10-16 @ 23:33:44
URL: http://myamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0