fars dag imorgon

Nu på eftermiddagen är lilla J på 5-årskalas hos en dagiskompis. Till hennes present gjorde jag en tag, istället för kort. Rosa och massor med glitterlim! Tagen kan lilla M använda som bokmärke om hon vill.

image32
När vi hade lämnat lilla J på kalaset undrade C om han fick lov att göra ett farsdagskort tills imorgon. Klart att vi skulle passa på att pyssla ihop när vi är ensamma hemma, och ingen pappa som kan tjuvkika!

C är 7 år, och får inte använda mammas skärmaskin och QK-squeeze själv (dumma mamma), så jag har hjälpt honom att skära till pappren och att måtta in papper i QK-squeezen. Alla papper, färger och stämplar har C valt alldeles själv. Han har stämplat själv, färglagt, klippt ut bilen (det kom lite färg utanför linjerna och han tyckte inte att det var snyggt) och limmat. Han har också bestämt var allt skall vara placerat på kortet (jag har bara hjälpt honom att få fast de stora pappren och QK-bokstäverna rakt, skuggan under bilen är mammagjord också).
Såhär blev resultatet!

image33


Visst är C's kort från honom och lilla J till pappa URFINT!?!

Kram! Stina - stolt mamma

Kommentarer
Postat av: VIktoria

Fåse nu.. DU har inte en fiskars skärmaskin va?? Borde du inte köpa en sådan på en viss affär i Bengtsfors så att lilla C också kan skära :-) Hi Hi Hi Hi.. kram Viktoria

2007-11-10 @ 17:54:04
Postat av: stina ~maräng~

*hihi* Jo det är ju en fiskars jag har, men JAG har lyckats skära mig i fingret på den - fråga mig inte hur det gick till - så jag hönsar lite med honom...
*köpte den i en viss affär nära mig*
Kram! Stina

2007-11-11 @ 02:13:33
URL: http://stinamarang.blogg.se
Postat av: Annika

Hälsa C att han har gjort ett jättefint kort till sin pappa!

2007-11-12 @ 19:39:01
URL: http://annjo3.blogg.se
Postat av: Sofia Wernmyr

Men ååå vad fint! Så duktig han är, din 7-åring!!!
Pappa måste ha blivit jättestolt :-)
Kram! / Sofia

2007-11-13 @ 09:03:09
URL: http://pysselmyran.blogg.se
Postat av: Laila

Där har du ett riktigt ämne för att göra en pysslare av honom.
Han har fått till det så himla fint!

2007-11-15 @ 18:44:12
URL: http://tillklippt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0