...och vinnarna är... *trumvirvel*

Nu har utmaningen i mitt inlägg "skickar vidare" här nedanför legat ute i en vecka, så jag tycker att det är hög tid att presentera vilka som har antagit utmaningen att föra utmaningen och min blogg vidare i sina bloggar - det är Annika och Ansol!

Jag lovade också att lotta ut en liten present till någon som kommenterade inlägget.

Jag hade förberett fyra stycken små handgjorda presenter att skicka iväg, och två bloggare antog utmaningen.
Alltså har jag två presenter kvar. Så passande då att det var två till som kommenterat inlägget!
Jag har därför inte lottat, som jag lovade, utan jag har bestämt mig för att både Paula och Sussig får var sin present.

Annika och Ansol - jag har meddelat er i en kommentar i era bloggar, Sussig - jag har mailat dig och Paula - jag vet var du bor *ler*

Grattis allihop och tack för att ni kommenterade!

Och till er andra som kommenterat i andra inlägg - jag blir jätteglad för det! Det är så kul att se vilka som tassar förbi här!

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: Annika Johansson

Naturligtvis skall jag föra din utmaning vidare, längtar redan efter min "julklapp" som skall komma i brevlådan! Ha dé gôtt!

2007-12-10 @ 18:54:39
URL: http://annjo3.blogg.se
Postat av: Sussig

vad roligt att vinna!
Tusen tack!

2007-12-11 @ 22:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0