i sista minuten

Här sitter jag och skriver julkort i sista minuten. De skall ju vara postade senast idag om de skall komma fram innan jul. Här tömmer posten brevlådorna kl 15:00 på söndagar, så det är dags att lägga på ett kol!

I början av december bestämde jag mig för att skicka "köpekort" i år. Ända sedan jag började stämpla och göra kort har jag skickat minst ett 20-tal egengjorda julkort. Men i år kände jag ingen lust och inspiration till det, kanske för att hela hösten har varit grå och regning...

Vilken tur att det är så lätt att hitta allas nya adresser på sajter som eniro.se det är verkligen en guldgruva! Det är alltid några som har flyttat under det gångna året, så julkortslistan med adresser behöver uppdateras.

Kram! Stina


Kommentarer
Postat av: Lenalandis

Jag gjorde en annan variant jag köpte halvfabrikat på IKEA och färglade ett stämpel motiv och satte på. Det får duga. Ha en God Jul!

2007-12-16 @ 23:07:01
URL: http://lenalandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0