vaccinerad och rotfylld...

Värsta början på veckan! I måndags morse satt jag hos tandläkaren och fick min onda tand rotfylld. Nu är det bara ett besök kvar för att snygga till och göra en hållbar yta - sedan är tanden äntligen klar! Skulle tro att det blir en dryg räkning att betala...

Igårkväll var jag till företagshälsovården och fick influensavaccin. Det gick snabbt och ganska smärtfritt, men idag har jag känt mig rätt så hängig. Lite feber har jag fått, ont i halsen och en jäkla huvudvärk (kan ju vara febern). Men det är tydligen helt normala biverkningar. Blir det inte värre än såhär, så fixar jag att jobba veckan ut.

Det är ju torsdag igen imorgon *ler*

Ikväll skall lilla J och jag gå till kyrkan och lyssna på en konsert med superduktiga norska musiker!

Kram! Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0