{ loppa }

Tror faktiskt att det är dags för mig att visa mina layouter som jag gjorde till "skissboken som aldrig kom". Jag har sett att flera andra har bloggat sina, och det verkar ju som att det till slut inte blir någon utgivning.

Jag gjorde layouterna i september 2008, efter förfrågan från redaktionen - gissa om jag var glad och stolt över att bli tillfrågad! Jag tackade ja, fick ett mail med skisser att skapa utifrån, fick skriva på kontrakt om att inte visa varken skisser eller alster, skapade, skickade in och sedan hände - ingenting. Mer om det här och här.



Då, i september 2008, var det här en stor del av vardagen hemma hos oss, med en sexårig tjej i huset. Det låg små och stora "loppor" överallt! Ofta, ofta ställdes frågan - eller uppmaningen - "Mamma, säg en siffra?!"

Tjingeling! Stina





Kommentarer
Postat av: Paula

Var glad att du har fått tillbaks dina LO:s. Jag har inte fått tillbaks mina än. Trots en massa efterfrågningar sedan 1 år tillbaks:-(

2011-05-09 @ 22:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0