{ x box }

Inspirationsbloggen Swe Scrapbook har en ny skiss att inspireras av varje vecka. Perfekt för mig som håller på att ta mig ur min långa paus, och inte har hittat mitt flow ännu.

Jag använt mig av skissen för vecka 2 som inspiration till en layout om Stora C och hans 
X-box.

Här är min skisstolkning:



Fotona är snart två år gamla, jag tog dem i februari 2009. De är ganska oskarpa på grund av dåliga ljusförhållanden, men jag ville inte använda blixt när jag fotade. 

Sonens intresse för att spela tv-spel har inte direkt minskat under de två åren som har passerat. Det är inte så ofta Lego-spelen kommer fram nuförtiden. Nu är det andra - häftigare - spel som gäller.

Tjingeling!
Stina

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Fin Lo :)

2011-01-19 @ 06:02:20
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Åsa (asali)

Å vad roligt att du vill visa din tolkning av vår skiss på swe. Glöm nu inte att kika in i bloggen på söndag då vi visar "Veckans highlights", kanske är just din lyout med bland dem vi visar upp :)

// Åsa - Inspiratös swescrapbook

2011-01-20 @ 11:27:13
URL: http://asaliscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: mya

alla dessa tv-spel. jag blir galen ;)

jag har en man som är helt kär i sin ps3:a. det är tur att jag har min kärlek datorn så att vi båda har sitt på varsitt håll ;)

kram

2011-01-20 @ 21:39:54
URL: http://www.mrsmamamya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0