{ ännu doftar kärlek }

Jag har hittat några små godbitar i mina mappar i datorn.

Här är ett bröllopskort som jag gjorde för ganska precis ett år sedan, men som jag inte bloggade då.
Sedan har jag glömt bort det!

Så roligt att hitta i en av fotomapparna, när jag letade efter något helt annat *ler*




Stämpeln med hjärtat och texten från Marie Fredrikssons underbara "Ännu doftar kärlek" är en gammal favorit från Magnolia (tror jag). Den får definitivt vara med ett tag till!

Jo, jag är på gång att rensa ut en hel del saker ur mina scrapgömmor, så att det blir plats för nytt...

Kram!

Kommentarer
Postat av: mya

så tjusigt!

så klart att du ska rensa ut så att du får plats med massa nya grejer ;)

kram o njut av helgen!

2011-01-28 @ 22:48:25
URL: http://www.mrsmamamya.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0