today is a good day

Ja, så är det!

Idag tog jag - äntligen - de första stegen mot en ny midja. Den gamla som jag hade har försvunnit, och jag kan inte hitta den...

Så, nu är jag på gång.

Jag snörde på mig gympaskorna och letade fram hörlurarna till mobilen, så att jag kunde höra på radio under min promenad (nej, jag har ingen ipod eller mp3). Gåstavarna hittade jag till slut i skjulet bakom en hel hop trädgårdsredaskap.

En timmes rask stavgångspromenad i försommarkvällen.

När jag gav mig ut hörde jag Anna Ternheim sjunga sin låt "Today is a Good Day" på radion.

(vet inte hur jag skall göra för att få hit videon från youtube)

Tjingeling!
Stina




Kommentarer
Postat av: Mary-Ann

Det var duktigt, efteråt känns det jätteskönt.

2010-06-08 @ 07:50:13
Postat av: Mamma

Jag önskar det var jag som hade din karaktär. Midja vadå? Ge inte upp! Kram! Mamma

2010-06-09 @ 22:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0