torsdag

De senaste veckorna har just torsdagarna känts som hållplatser - fredag och helg har bara rusat iväg, och början av veckan har varit en enda rivstart - på torsdagarna har jag liksom stannat upp och tänkt "Hjälp nu är det torsdag IGEN (!) Vart har veckan tagit vägen?!"

Jag kom på att jag inte har visat det här kortet förut



De mönstrade pappren, bokstäverna, en stor brad och den turkosa blomman kommer från ett scrapkit jag köpte från en pysselklubb (typ första paketet gratis, betala bara portot) Jag köpte inga fler kit, för jag gillade inte pappren. Men tillsammans med vanligt CS lite stämplar, andra blommor och band funkar det riktigt bra faktiskt.

Stämplarna (gammal text och swirl) kommer från Pysselmyran. Favoritstämplar som jag använder riktigt ofta.

Kortet fick lilla syster Å's kille när han fyllde år för ett tag sedan.

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Behöver lite inspiration så jag tar en tur ut på nätet. Behöver hitta nått häftigt om bakgrunder känner jag.



Gillar verkligen papperet med swirlen på. Snyggt



Lisbet

2009-11-16 @ 13:19:14
URL: http://www.articsisters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0