slapp lördag...

Känner fortfarande av förkylningen - får hostattacker då och då, har en vädigt sexy voice, och går på allmän halvfart. Tur att det är lördag och ledigt.
Jodå, jag kämpade mig igenom arbetsveckan, kände att jag hade lite för mycket att ta i för att vara hemma och sjuk.

Nu förbereder jag kalasmiddag för imorgon! Älskade P hade födelsedag igår, och imorgon bjuder vi släkten (föräldrar och syskon) på kalasmiddag. Ett långkok står på spisen och lördagsmysmaten står i ugnen.

När barnen har lagt sig skall jag baka lite tills imorgon.

Vad har du för dig ikväll?

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Vilken energi du har trots förkylningen! Var rädd om dig bara! :-)

Här blev det körslaget (heja Ola!) och lite semesterplanering, en mysig och skön lördagskväll. :-)

Kram och lycka till idag!

2009-11-15 @ 10:04:07
URL: http://asaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0