klassträff, innebandy och facebook

Igårkväll var jag på klassträff "hemma" i Kungshamn. Tjugofem (!) år sedan vi slutade nian. Så kul att se så många "gamla" kompisar! De flesta hade jag överhuvudtaget inte sett på åtminstone tio år. Hjälp vad tiden går... Kul i alla fall att träffas och uppdatera oss lite om varandra.

Idag har stora C spelat innebandymatch för första gången. Vid tidigare tillfällen har vi haft förhinder, men idag kunde han vara med. Det var såå spännande! En jämn match mot IFK Åmål som våra killar till slut tog hem med 6 mål mot 4. Bra jobbat!

Nu har jag också hittat till Facebook - jag har inte haft någon anledning att vara där förut, men igårkväll insåg jag att det åtminstone är ett enkelt sätt att hålla lite kontakt med folk. Så nu är jag registrerad. Får väl kolla runt lite och se om jag fattar hur det funkar :)

Kram! Stina


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bara du inte slutar blogga för du skriver så trevligt.

2009-11-08 @ 18:21:58
Postat av: stina ~maräng~

Nej, inte kommer jag att sluta blogga för att jag har reggat mig på fb...fattar inte riktigt hur det funkar där än, men det känns inte som att det är något antingen-eller-alternativ, snarare både-och.

2009-11-08 @ 19:15:49
URL: http://stinamarang.blogg.se/
Postat av: Anneli Haugeneset

Hej Stina! Vad kul att matchen gick så bra, såg ju när ni for iväg:)Välkommen till Facebookvärlden:) Du kommer snart in i den, jag har varit där sen i våras och hittat många gamla skolkamrater och även två yngre kusiner som jag aldrig träffat.

2009-11-09 @ 15:01:21
Postat av: annelajsan

FB är ett genialt sätt att hålla kontakt...har inte haft så mycket kontakt med mina kusiner sedan barnsben sen jag loggade in i maj...och så välkommen in i innebandyvärlden! Nu blir det fullt upp några år framöver ;)hoppas det gick bra i "stan" idag.

2009-11-09 @ 20:16:51
URL: http://nygamlajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0