förundrad...

Har just kollat veckans avsnitt av "Ullared" på 5an.

Jag har aldrig varit där själv, och jag tvivlar inte på att man kan göra många klipp om man orkar med att tränga sig fram i butiken (är inte särskilt glad i att shoppa...)
Men jag är mest förundrad över hur man kan tillbringa en hel semestervecka med att handla på GeKås, eller att åka dit "för att det är kul" och "för att göra något med familjen"....*tittar storögt*

Å andra sidan skulle det nog vara intressant att åka dit någon gång - fast inte mitt i semestern...

Sicket fôlk  :)

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Tack så jättemycket snälla du :)

2009-11-17 @ 19:37:48
URL: http://juliapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0