idag

Idag var jag och hämtade ut ett "stort brev" på posten.

Jag fick tillbaka mina layouter som jag skickade in till Scrapbooking mm för publicering i den stora skissboken som skulle ges ut under hösten 2008...

Äntligen!! - är väl ett passande utrop här?! - jag skickade in dem i oktober 2008, och har inte hört ett ljud sedan dess, varken som allmän upplysning eller som personligt mail eller brev från tidningsredaktionen.

Nu återstår bara frågan - när kommer skissboken att ges ut?

Det fanns ingen information om det i försändelsen. Bara ett kortfattat brev med ett beklagande för att de skickat tillbaka layouterna senare än utlovat och med ett tack för att de fick behålla dem extra länge... vad ger man för det?!!

Jag antar att den som lever får se... jag är glad att jag har fått tillbaka mina layouter.

Idag har vi haft plusgrader och solsken! Fåglarna kvittrade ikapp redan när jag gick till jobbet imorse. Snart kanske våren är här! Snön har iallafall börjat smälta lite. Härligt!

Vi har nyss kommit hem från en underbar skidsemester i norska fjällen, och igår var vi till stugan och skottade snö från tak och intill huset i flera timmar...är glad att snön börjar smälta bort av sig själv nu *ler*

Kanhända kommer jag att bjuda på några riktigt snöiga bilder någon dag, när jag har laddat ur kameran.

Kram! Stina


Kommentarer
Postat av: myamia

det här med skissbok och tidning verkar ju vara ett stort skämt. skönt att du fått tillbaka layouterna iaf :) det är värt en hel del. kram

2010-03-08 @ 23:33:44
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Usch jag går igång bara jag hör talas om den tidningen.....(vilket jag inte längre köper)

Jag och två kompisar hade förbokat båda deras böcker, genom att betala in över 500:- var. Tiden gick och vi fick inga böcker och inga besked på vad som hände, de varken svarade på telefon eller de upprepade mail som vi skickade. Till slut tröttnade jag och gick till konsumentkontoret, och bad dem hjälpa oss. För ca 6 månader sedan fick jag tillbaka mina pengar, och efter ytterligare påtryckningar fick även de andra 2 också tillbaka sina pengar. Den sista av oss 3 fick sina pengar för ca 1 månad sen. Utan ett ord till förklaring så fanns pengarna bara på kontot. Att man kan sköta sina affärer på det viset är ju helt otroligt.

Konsumentkontoret är en service som kommunen tillhandahåller och det kostar inget att be dem om hjälp.

Kan varmt rekommenderas.

Det viktigaste är dock att få tillbaka sina layouter, de vill man ju verkligen inte gå miste om.

Jag tyckte jag fick vänta länge på mina inskickade layouter, men du fick ju vänta skrattretande länge.;(

2010-03-09 @ 15:28:41
URL: http://kullanderdesign.blogspot.com
Postat av: paulaw

Vad bra att du har fått tillbaks dina LO:s. Då kanske mina också dyker upp snart. Jag har skickat frågan om vad mina Lo:s har tagit vägen men inget svar:-(

2010-03-09 @ 22:37:52
Postat av: Tezzan

Jag saknar också mina layouter... Nu är det höst 2010, hur länge ska man behöva vänta?

2010-08-26 @ 09:00:31
URL: http://tezzangirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0