{ födelsedag }

Ett vintrigt födelsedagskort som jag gjorde för ett tag sedan, men inte har visat tidigare.



Hela kortet gnistrar och blänker! Trist att det är så svårt att få med det på bild...

Stämpelmotivet är embossat med polysparkle. Kanterna på kortet och på "plattan" som stämpelmotivet sitter på har jag inkat med versamarkdyna och embossat med polysparkle så att det ser frostigt ut. På filtbandet har jag lagt frosted lace-stickles så att det ser snöigt ut (ser lite gult ut på bilden dock). "Plattan" med stämpelbotivet och den rosa pärlbraden har jag monterat med 3D-kuddar. Födelsedagsstämpeln är en favorit från Pysselmyran.

Här är en detaljbild, där det är lättare att se gnistret *ler*



Kram!
Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0