lite bättre

Lite bättre kändes det idag när jag vaknade - till och med så bra att jag sa till tandsköterskan i morse (när hon ringde för att kolla hur det var med mig och om jag möjligen skulle behöva komma på återbesök redan idag ifall jag hade jätteont) att jag känner av värken, men det är ingen fara...

Det var innan jag hade ätit något som behövde tuggas - fil med lite sylt till frukost kan lätt slinka ner utan att göra så mycket väsen av sig...

Jag var inte lika kaxig efter lunch, och nu är det inte heller jättekul... fast det är ju förstås ganska mycket bättre nu än innan jag var till tandläkaren igår på morgonen.

Det är nog dags för ett nytt litet piller - sedan blir det läggdags.

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: Ulrikaulrika

Usch vad hemskt det låter! Hoppas på snabb förbättring!

2009-09-05 @ 14:03:06
URL: http://www.ulrikaulrika.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0