paus

Igår, den 21 maj, orkade mammas älskade R inte kämpa längre mot sin sjukdom.

Han fattas oss.


Jag var alldeles själv hemma igår eftermiddag. Lilla J var på sitt första läger med övernattning *spännande* och jag var stand-by hemma ifall hon skulle ångra sig vid läggdags och vilja komma hem. Älskade P och stora C var till sommarstugan och njöt av en ledig dag.

Hade inte riktigt ro i kroppen att göra något nyttigt och vettigt. Men jag tog fram mina scrapgrejor och en skiss från skissutmaningen på Scrappiz. Till slut blev det en LO av det hela. Så här blev mitt bidrag.



Fotot är från en av sommarens fisketurer.
Lilla J blir lätt lite trött när vi är på sjön. Då lägger hon sig bekvämt (!?) på en toft och vilar - tar en paus - och sover en stund.

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: anneli

Men Stina....så sorgset...hur går det med dig? Skönt att du kan ha lite terapi i din hobby och vilket fint kort på lilla J..vilken livsnjutare hon är..Ja det gäller att ta till vara stunderna vi har. Kram på dig

2009-05-24 @ 12:07:54
URL: http://nygamlajag.blogg.se/
Postat av: Yoli Design

Uuuunderbar LO...

Så fint med vit bakgrund och de färgglada papprena... Meee like alot... :D



Så kul att hatten å papprena går exakt ihop... :D så läckert....



Kraaaaaaaam

2009-05-25 @ 08:50:29
URL: http://yolis.blogg.se/
Postat av: ÅsaF

Nä men så tragiskt... :-( Tänker på er och skickar stöttekramar!! Ps. Layouten är himla läcker!

2009-05-27 @ 17:49:35
URL: http://asaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0