man ska inte tro man är Tarzan...

Igår var vi i Stugan och vårstädade.
Vi hade ljuvligt försommarväder! Förmiddagsfika, lunch och eftermiddagsfika ute i solen på altanen. När alla hjälps åt blir till och med städning roligt.

Men, man ska inte tro man är Tarzan...

Jag gjorde något konstigt, böjde mig, vred och tog i samtidigt... så nu sitter jag här med ett präktigt ryggskott.
Eller sitter och sitter...det funkar varken att sitta, stå, gå eller ligga just nu. Det får bli korta korta stunder av varje...

Hoppas att detta snart ger med sig!!

Idag har stora C fotbollsmatch (sammandrag) på hemmaplan! Undrar hur det går för honom och laget. Jag skulle varit där och tittat, hejat på och stått i kiosken....men nu duger jag ingenting till alls.

Snart kommer resten av familjen hem från fotbollsplanen och då får jag höra om alla passningar, räddningar och mål *spännande*

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så nu har min "lilla tös" blivit stel och äldre. Det ger sig till känna i rygg och även på andra ställen. Be om lite massage när P kommit hem. Det kan faktiskt göra under! Kram!

2009-05-02 @ 19:14:01
Postat av: ÅsaF

Aaaaaj...vet hur det där är...man blir så arg, frustrerad, besviken och less...Mycket värme och att hålla kroppen i rörelse brukar hjälpa mig! Sköt om dig Stina!! Kramkram

2009-05-03 @ 09:39:42
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: Anneli

aj ajaj...jag har sviter efter trädgårdsarbetet också...men inte ryggskott..det frestar på :) Hoppas att du är bättre idag!

2009-05-03 @ 10:12:53
URL: http://nygamlajag.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Stackare!! Du får ta det försiktigt, tänk på att du inte är så ung längre.

Tack så mycket för ditt kort. Det var jättefint. Alla på kalaset var imponerade.

2009-05-03 @ 20:13:09
Postat av: Tina J

Neeej, stackars dig! :-( Har aldrig haft det själv men enligt vänner så är det det värsta som finns... :-( Hoppas du mår bättre snart!



Kram!

2009-05-04 @ 18:06:56
URL: http://tinajohansson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ryggskott är inget vidare...är länge sedan hade hade det nu.

Men man är rätt så ynklig då...hoppas du snabbt blir bra igen !

2009-05-05 @ 20:45:19
Postat av: Tina

Ryggskott är inget vidare...är länge sedan jag hade det nu.

Men man är rätt så ynklig då...hoppas du snabbt blir bra igen !

2009-05-05 @ 20:46:21
URL: http://tinaalltidsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0