härligt sportlov

Nu är familjen hemma igen efter en härlig sportlovsvecka i Norska fjällen!

Vi har haft en riktig lyxvecka med hotell, helpension - hur mycket är inte det värt att kunna sätta sig vid dukat bord och bli serverad, vid alla måltider?! - härligt välpreparerade backar, inga liftköer!!, sol, glada barn och glada föräldrar också ;D

Mmm, det var riktigt roligt!

Det finns några bildbevis, men de är fortfarande kvar i kameran - laddar upp något här lite senare i veckan.

Väl hemma igen låg ett tjockt kuvert och väntade i brevlådan - nya stämplar som Pysselmyran släpper till försäljning på Nordiska Stämpel och Scrapmässan i Göteborg till helgen! Det var bara att börja montera och börja stämpla så snart alla resväskor och annat var uppackat - kul!  Snart har jag nya kort att visa!

Kolla in de nya stämpelmotiven HÄR

Inspirationskort med de nya motiven finns i Pysselmyranbloggen

Efter en aktiv sportlovsvecka var det rätt skönt med en lugn helg hemma innan vardagsbestyren drog igång igen.

Nää, jag är inte ett dugg avis på er som åkte båt i helgen *nickar intalande till mig själv*

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: Tina

Låter fantastiskt härligt med en skidvecka och dessutom helpension !

Sånt måste man bara få unna sig ibland.

Ser fram emot att se kort med dom nya stämplarna.

2009-03-03 @ 08:05:11
URL: http://tinaalltidsvart.blogg.se/
Postat av: Tina

Då måste vi säga hej åtminstone på lördag,jag finns som sagt hos Pappersbiten.

kramiz

2009-03-04 @ 08:01:06
URL: http://tinaalltidsvart.blogg.se/
Postat av: sannaf

Vad härligt det låter....

Vi var i norrland på sportlovet, men magsjukan härjade :(

2009-03-04 @ 18:17:11
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Anki

Åh Stina såå roligt det var att träffa dig på riktigt ju vi som setts på nätet/Scrappiz ganska länge vid det här laget.

Vilken härligt glad tjej du är bildne på dig blev ju klockren och den finns i min blogg, vill du ha originalet så klicka på min kontakt och maila mig så skickar jag den till dig såklart!

Jag länkar även till din blogg :)



Finns även en MASSA andra bilder från mässan!



Än en gång roligt att träffas Stina!



Vi hörs!



Kram Anki

2009-03-08 @ 22:13:34
URL: http://www.ljuvligtvitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0