fyndat

Så kul det var med mässa i helgen som gick!

Jag var där på lördagen och hjälpte till i Pysselmyrans monter. När portarna slogs upp kl 11 hade vi redan jobbat några timmar med att packa upp och ställa i ordning. Sedan dröjde det inte länge innan det var fullt av folk överallt - kul!
Jag lyckades hälsa på flera kända ansikten i mängden, men missade jättemånga! Det är alltid lika roligt att ses om än bara för att säga -Hej! så kul att ses! och rusa vidare...

Vad fick jag med mig hem i mina påsar då?

Inte alls lika mycket som jag brukar - tog mig inte riktigt tid att shoppa på allvar - men jag hade inte planerat att köpa så himla mycket denna gången heller. Cardstock, naturligtvis - men jag hittade ingen Kraftcardstock *blind eller?* - lite lite mönstrat, bokstäver (påfyllnad på sådana jag redan har) stickles, en ny stor versamark-dyna, cellofanpåsar till kort och lite dekorationer. Jag köpte två olika covers till BiA-album också, som jag tänkte använda som mall att skära ut mönstrat papper med, bl a.


Strax före stängning kl 18 gav jag mig iväg hemåt och hann precis innanför dörren innan Melodifestivalen började. Älskade P's syster L med barn och man var och hälsade på och vi hade en riktigt trevlig lördagskväll!

I söndags var det tänkt att vi skulle hälsa på mamma och hennes älskade R, men det blev inte så. Riktigt uselt väder i kombination med att R inte hade en "bra" dag gjorde att vi bestämde att skjuta på besöket. Det blev en lugn dag med plock och pyssel hemma istället.

Nu är redan halva arbetsveckan till ända, dagarna på jobbet har bara svischat iväg liksom kvällarna med barnens aktiviteter och läxläsning - sedan har jag somnat tidigt i soffan varje kväll, utom ikväll - men nu är det verkligen dags att knoppa in.

Nattinatt!
Stina

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hejsan Stina

Kul att träffa dig en microsekund mitt i allt :-)

Tänkte bara påminna dig om du är pysselsugen på söndag så är det i UTC.

Kram

Viktoria

Postat av: Anonym

Hade gärna varit på mässa också, det är flera år sedan. Kul att shoppa också! :-)

2009-03-12 @ 21:31:02
URL: http://tinajohansson.blogspot.com/
Postat av: Tina J

Det var jag som skrev ovanstående, fattar inte varför mitt namn försvann!

2009-03-12 @ 21:31:44
URL: http://tinajohansson.blogspot.com/
Postat av: ÅsaF

Det va så mysigt att träffa dig igen Stina!! Hoppas vi kan stråla samman på en träff någon gång så vi hinner prata lite mer! :-) Kram Åsa

2009-03-15 @ 10:06:55
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: Anki

Jättekul att träffa dig med Stina!



Jag har en toppenbild på dig i min blogg, nu låångt ner elelr klicka på scrapträffar o mässor.

Den blir nog jättefin i svartvitt o sepia osså :)

Vill du ha den så maila mig via min blogg så får du den jättegärna!



Kram Anki

www.ljuvligtvitt.blogpsot.com

2009-03-26 @ 00:17:08
URL: http://www.ljuvligtvitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0