äntligen

På tiden att jag delar med mig lite av de utlovade bilderna från semestern!

Hur underbart är det inte att vara i stort sett utan dator och internet - kändes lite konstigt till en början, men oj så snabbt man vänjer sig. Vi har gjort några korta "hembesök" för att klippa gräset, vattna, tvätta och packa om väskorna, och då har jag snott åt mig en och annan supersnabb bloggkoll. Men att hålla på och bläddra i fotona, välja ut och redigera och trixa, eller blogga, har jag inte haft vare sig tid eller lust med.

Men nu har jag bläddrat lite i fotona från midsommarhelgen. Tänk att det redan har gått en månad sedan dess!

Midsommardans i härligt väder! Inte klarblå himmel, men solsken och inte alltför blåsigt.






På midsommardagen badade barnen fast det var kallt i vattnet *huttrar* och på eftermiddagen tog vi en tur med båten för att fika på en liten ö. Oväder hotade, men vi klarade oss undan både åska och regn.










En månad går väldigt fort, när man ser tillbaka.

Kram! Stina

 






 

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Så fina bilder, ser helt underbart ut! Ska blir roligt att så vad du tänker scrappa med dem!

Lillemor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0