virkat!

Jag hittade till Fröken Elsa för ett tag sedan.

Där finns så mycket virkningsinspiration att hämta!
Jag kunde bara inte låta bli att försöka mig på att virka små prinsessbakelser!  Så kul att virka något litet som blir färdigt på studs! Här är resultatet.



Det blev en liten bakelse som lilla J gärna ville ha på sitt rum, och ett bokmärke till mig.
Det gröna garnet är väl kanske inte så marsipangrönt, men det var vad jag kunde hitta i gömmorna här hemma. Får väl ge mig ut på jakt för att hitta garn i de färger jag vill ha!

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hejsan Stina

Jag är också i stickerivärlden just nu :-) Handlar på svångis och på Sidan södra.. Garn alltså :-)

ett liet tips. :-)

27:e september är det scrapträff på UTC+ igen.. Kika gärna in på http://bengescrap.blogspot.com så får du läsa mer..

Välkommen..

ps. Har köpt en sådan Amigurumi virkbok om du någon gång är sugen och vill låna :-)



Kram

Viktoria

Postat av: Lajsan

du....vet du...vi hamnade i Pizzaträsket vi också...jag blev helt slut av bilstrulet, så den kulinariska middagen får väl bli på söndag i stället. Känner att det kan bli rekordtidig fredakväll i snarkläge idag.......

2009-08-28 @ 19:59:01
URL: http://nygamlajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0